12/1-08

Hello!

Igår for vi ut till skarven för att hälsa på modern och äta lite middag, blev fläskfilé och potgratäng + sallad, gött.
Sen tittade vi på Let´s Dance och det var ganska många spännande med i år faktiskt.

Idag sov vi ganska länge.. tills 09,20 tro jag den va =) skönt att få vila ut sig lite...
Kastade mig sedan ut och skottade bort plogkanten som de så snällt hade lämnat åt mig, haha!
Jag tog inte den på nedre plan, de få Robin ta med trakton i morgon medans jag är ute och kör räcerskotern ;) Jag kanska ska ut med J och några andra i morgon och köra lite skoter. IL son ska prova min skoter, så då tar jag R´s.. den är ju lite roligare!! =)

Va annar så Akkan med svärföräldrarna och andra hälften och tog en kaffe idag, det händer inte så ofta att vi gör de med dem så det gäller att passa på =)

Ska ner till dem en sväng nu ikväll med och kolla på Tillbaka till framtiden 3 (tror jag att den heter, kommer aldrig ihåg namnet..), den har man ju sett några ggr..


R sitter och spelar GTA.. jag finner då ingen tjusing i det spelet iaf, men smaken är ju som baken.


Nu ska vi bege oss ner mot tvärgatan..

Ha en trevlig Lördag kväll!!!!


Hade!!!


//J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0