År 2008

Nytt år, nya möjligheter och nya händelser.

Nyår blev lugn, va hos ensamma svärmor och åt gott och bara myste och med min otur så var jag självklart fortfarande förkyld. Men nu känner jag att det är nästan över, hoppas bara att R inte tar över den :)

Ja som sagt så är det nya möjligheter och nya händelser detta år med:)
En sak är att (som ni vet) vi ska på en resa till Thailand den 1:a Februari och i samband med detta så föds en livskamrat till mig (om allt går enligt planerna, som bergis kommer att göra).För det är nu bekräftat att Scylla är med bäbis :o) Så jag kommer att ha händerna fulla härefter vilket inte skrämmer mig. Gå in på www.beauceroner.se och kolla vetja!

Idag var R och jag och tog en spruta på sjukan(av två: Hepatit A och B). Jag är fruktansvärt spruträdd och va flera ggr på väg att springa därifrån, det var nästan så att jag kunde offra resan bara för att slippa den. Det gick faktiskt rätt så bra och gjorde inte ont, men men. R tycker minsann också att det är jobbigt med sprutor men han försökte skratta bort det, men nej nej skratta inte när jag är grinfärdig :o)

Ja hursom haver så är det gjort och endast en spruta kvarstår nu innan vi åker, den ska vi ta den 28.. så jag hinner hämta andan från detta trauma!

Modern och hennes CO kommer nu i EM för att lämna skotern i vårat garage för kontroll och så. Så vi ska äta middag tillsammans, så trevlig så! Och på Fredag så ska vi äta middag på Kitas, mumms!

Ska nu fortsätta med mitt här!


Hade!!!

//J

Kommentarer
Postat av: Madde

Weiii för valpisar! :) Huvva för sprutor!

2008-01-02 @ 13:23:16
Postat av: Hera

Jag vet ju hur fruktansvärt rädd du är för sprutor, vad duktig du var! Kram moster

2008-01-02 @ 15:06:03
URL: http://hera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0