Epilator

Aotch I say!

Har köpt vax för att vaxna nu innan vi åker men inte gick mina ben att vaxa..nä de va minsann förKORT hår, typiskt (som Julia skulle ha sagt) De stå ju att det minst ska vara 2 mm..jo tjena!
Rotade fram moderns gammla epilator och höll andan och BRRRRRRRRRRRRRRR. Gick ganska bra ändå tills man började på ett nytt ställe..aoo!

Ja denna tar då bort de iaf för vaxet är lite kinkit och vill ha längre hår, fast det vill inte jag ha. Hann inte allt igår så ikväll blir det lite mer lidande innan jag är klar, suck! Får ta me en äckel Whiskey så jag kanske domar bort lite, förhoppningsvis =)

Ja mina damer och herrar och kobenta märrar (som modern skulle ha sagt) så jobbar jag bara två dagar till, sen bär det iväg till bättre dagar.
På fredag så fyller svärfar år, så det bir en god middag i Stockholm och en tidig kväll på hotellet =)

Ska fortsätta mitt surfande nu! :)

Hade!!!

//J

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, jag har funderat på köpa mig en sån där maskin.. men nu blir man ju tveksam.. :) Blir man len som en barnrumpa av dom??:) Ja, ni kommer få det hur härligt som helst! Glöm inte att skicka ett vykort så man får bli lite avis.. :)

2008-01-29 @ 16:31:05
Postat av: Rebecca

EN MÅNAD! det
var det värsta =) inte lite heller =) Skönt för er att komma ifrån kylan lite... eller kyla och kyla. ajja få se solen om inte annat :)

2008-01-30 @ 15:49:23
URL: http://mortzell.blogg.se
Postat av: Eva

Nu åker ni ju snart:) Visst är hon tjock min lilla valross!!!
Jag gissar att hon valpar till helgen, men man VET ju aldrig!!

Eva och alla hundarna

2008-01-30 @ 16:50:21
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0