Klippning

Just nu kiknar jag av skratt. Håller på att raka/klippa min andra hälft och han ser för roligt ut. Klippmaskinen är jätte slö och det sliter och drar i håret på han...

Har dolat på hela kvällen så nu är jag äntligen färdig med det viktigaste så nu ska jag sätta mig ner en stund för att vila fötterna.

Det blir en tidigt morron i morgon, flygbussen åker kl 05,30 så före 5 ska vi upp (jag är verkligen ingen morgonmänniska..så det blir spännande)och då går vi ner till Tvärgatan för att åka till Gunnarns flygplats.

Jag hade bara tänkt säga hej då för ett tag,för nästa gång jag skriver är jag framme.. förhoppningsvisb =)

Nu ska ni alla ha det så bra och var rädd om varandra, jag skriver så fort jag har möjlighet!!

Hade!!!

//J & R

Kommentarer
Postat av: Susanne med familj

Önskar er en kanon trevlig resa....

2008-01-31 @ 22:35:29
Postat av: Eva

Ha det nu så skönt och slappa på ordentligt!!! jag hör av mig, allt lugnt här!!

Eva

2008-02-01 @ 19:19:35
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0