Skura

Trött som få idag med, blir galen! Hoppas att det går över snart...

Ikväll ska jag inte träna, måste smörja in sofforna, dammsuga, byta sängkläder, tvätta kläder och skura. Ja som ni kanske förstår så behövs det en kväll att ägna sig åt detta och R kommer inte undan, han ska skura han med! =)

Annar är det två veckor kvar av den beräknade tid för Scylla, inte länge kvar nu!! Spännande värre!

Nu i helgen så hade jag i min planering att fara ner till Lycksele på Dollar store och köpa nya gardiner för jag har kvar mina julgardiner i vardagsrummet ännu. Har tappat bort en (?!?!?) gardin längd, och jag kun ju inte bara sätta upp en! Nä så jag ska försöka ta med mig min moder på trippen och köpa nytt.

Börjar längta tills det blir påsk, det är ju sååå härligt att fara upp till Ajaure och bara var, äta svärfars stekta hamburgare (som han steker på murikan) och köra skoter. Får ta med mig Tindra så få hon sitta på skotern och åka lite. Hon blir helt galen när hon hör skotrar den tokan =)

Nä nu ska jag ge mig!

Hade!!!

//J


Kommentarer
Postat av: Madde

Jo det tar fan tid att storstäda. Här håller vi på vända upp och ner på huset totallt. Passar på att storstäda samtidigt. Tobias har tappat bort nyckeln till värmeverket så det är lite kris. Spännande med valpisar! :) Nu måst vi hitt på nått snart tyck ja, va så länge sen! :)

2008-01-22 @ 14:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0