Vax, spinning och en trött jag

I tisdags så gjorde vi slutspurten på mina ben, trodde evigt att jag skille svimma!
Höger ben är det som ingen fara med, men vänster.. AJ AJ!

Tvinga R att sitta hos mig och dra bort remsan,och det gjorde han gladeligen kan jag säga. Han tyckte att detta var mer roligt än va jag tyckte att det var =) På vissa ställen sved det till ordentligt så ja gorma till en snutt och Tindra flög upp i taket och undra vad vi höll på med, hon blev lite orolig :o) Ja hon är fö go.
Men nu är det borta och jag hoppas på att det aldrig kommer ut igen :o)

Va och spinnade igår på ML pass, och JISES va trött jag blev men jag somna fort och sov somen stock heeeela natten (vilket jag inte brukar göra) så det var nice. Men ändå så ä rjag så trött så jag orkar knappt gå med mina armade ben. Har haft så mkt på jobbet så det måste ju vara därför.
Hade bokat in mig på Boxningen ikväll men jag har baske mig inte tid, har så mkt å göra nu innan vi far.

*Packa det sista
*Köra ner packningen till Tvärgatan
*Lämna bilen till svågern
*Dammsuga (Tindra fäller så FRUKTANSVÄRT mkt, blir galen)
*Torka golv
*Vattna blommstackara

Mer lär det väl bli :o)

Ska luncha med modern idag för jag kommer ju inte att träffa henne på länge nu, känns lite konstigt..
För vi har ganska nära relation jag och modern och det tycker jag är riktigt kul faktiskt och skönt att man alltid har någon man kan ty sig till! Ja hon är helt enkelt bäst min moder!!! :o)

Nu ska jag inte skriva nå mer på jobbtid. Bossen kan ju komma :o)

Hade!!!

//J

Kommentarer
Postat av: atena

spinning? sjukt jobbigt men härligt :D

2008-01-31 @ 10:30:00
URL: http://jiggy.blogg.se
Postat av: Madde

Haha, robban den sadisten..:)Nu är NÄRA! Om vi inte hinner ses nå mer få ni ha det så underbart där i utlandet! :D Kram!!

2008-01-31 @ 12:25:03
URL: http://bumfan.blogg.se
Postat av: Hera

Ha det så härligt nu, det är ni väl värda. Gud vad ni har sett fram emot det här!!! Det vet jag....å jag är såååååå aaaaaaviiiisssss!

Kramar Moster Hera

PS. Du bara måste gå in på nåt internetcafe och berätta här i bloggen vad som händer!!! I alla fall nån gång under tiden!

2008-01-31 @ 16:43:41
URL: http://www.hera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0