Klättring uppför en hubbe/höbbe

Ja har nu varit i Brattåker med en kollega + massa fler.
Innan vi började gå så tänkte jag att detta är ju ingen match fast jag är tokförkyld men tji fick jag. Trodde allvarligt att jag skulle DÖ! JAg ångrade mig snabbt att jag gick men det var ju bara att fortsätta, keep on the "good" work tänte jag =)
Men en sak är säker, jag kommer ALDRIG att gå uppför en sån där igen när jag är förkyld. Men lilla D hade kul, hon sprang säkert dubblet (om int 3 ggr ) så långt som vi men nu har jag en lite flicka som är trött =) Och hon tyckte att det var sååå kul, vilket glädjer mig. När vi gick ner igen så (och det var jättebrant kan jag lova) så var hon som en raket vilket jag var nervös över...tänk om hon hade bryti nå ben, eller bryti nå ben på nån annan =)

Åker nog till Norge nån dag här framöver för att försöka vila upp mig ordentligt mycket. Idag var de ute på fjorden och fiskade. Modern fick en jättelyr, plastmorfarn fick ca 10 st ur (som vi inte ens äter, uten de bara ligger där och flyter på vattnet och inte ens måsarna vill ha dom) och dom andra blev tomhänta. Men vänta bara tills jag kommer..så ska jag dra upp dom stora grabbarna =)

Nu ska ni få massor med bilder iaf..

Lite godissök

Badtime

Finaste Dakira

Gamlabåthamnen som vi brukar gå för att Dakira ska få bada

"Kom du Matte?" (Nu ikväll) =)

Lååångt där nere är bilarna, det är dock längre än det ser ut=)

En del av vi som gick

Tittar på utsikten=)

"Hmm, undra om jag ser någon här ifrån?" =)

"Va? Sa ni nåt?" =)


Ja det var de som jag hade att visa nu idag..


Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad exakt är en "hubbe"??? Fina bilder som vanligt:) vad Dakira är lik Scylla!! Bådar gott:) Du får ta och anmäla henne till någon utställning snart!!

2008-07-11 @ 11:17:39
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Sandra

Men din stackare. Ä du alldeles ensammen? Tur att du ha Dakira iaf:) Pratade me Nina idag o hon skulle tycka d va jättekul om du kunde komma ne nån helg till Umeå, så vi få prata ihop oss snart o bestämma en helg, så vi allihop få träffas...även hundarna:) Kram på dej o D

2008-07-11 @ 15:54:31
URL: http://kronbergskan.blogg.se/
Postat av: Marita

Kram gummsan, när du kommer hem gå då in och kolla denna

RakostReklam/" rel="nofollow">http://www.jesper.nu/jtube/Reklam/26831-KavliRakostReklam/

kram

2008-07-16 @ 20:06:26
URL: http://elens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0