Två veckor..

Å sen ha ja banne mig semester ja me! Och det ska bli sååå skönt.

Just nu är jag förkyld som bara den, har lyckats smita ifrån febern än så länge..jag är listig som en räv =)

I helgen var Tindra hos oss och hon ser snart ut som en kinesisk nakenhund. Dammsög två ggr i Lördags, max en timme efter att jag hade dammsugit upp allt Tindra hår så var det som en matta igen GAHH! Stackaren är ju se bitte på magan, det är Dakira med men inte alls lika mycket. Däremot så rullade sig Dakira i nåt jättevidrigt så hon luktade skunk så då vare bara tjopp in i duschen. Det var första gången vi har duschat henne och det gick jättebra, hon satt bara där (hade glömt mutan -->korven så den fick hon kanske efter halva duschningen) och väntade på att vi skulle bli klara så det var ju jätte skönt!

Klipper klor gör jag minst en gång i veckan (ibland 2ggr) och det har jag gjort ända sen jag fick hem henne men dom ser ändå långa ut och jag vågar inte riktigt klippa nå längre in än vad jag gör redan. Så nu har jag köpt en klofil för att fila riktigt ordentligt.

Jag är så sugen på att se alla syskon till Dakira för att jämföra lite hur stor hon är nu. Har bestämt mig för att jag ska försöka ta mig ner vid nästa valpträff, de skulle vara så kul.

Nu är alla i Norge i stugan och fixar till taket och dom har lämnat mig ensam kvar..Modern, j, ja alla =( Men jag ska ju dit snart så det ser jag fram emot för då ska jag ta den största Torsken som lever i det havet, jajjamän!


Ne nu ska jag till modern och hämta nå elagrigat =)

Nakenfisen Tindra =)


Solstråle!


Nu Duschad =)


"Hmm..luktar gott där borta" =)


En alldeles nytaget kort när hon ligger i hallen och sover=)


Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Marita

Ja nu har jag oxå åkt dit jätte tät i näsan , gör ont i halsen.... åååååå feber fyyyyy..

2008-07-08 @ 09:17:54
URL: http://elens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0