Åska, dunder och brak.

Vi har haft åska ett par dagar i sträck men just idag så skiner solen för fulla muggar! Tydligen ska det bli regn i morgon (inte förvånande!) men jag har beställt sol så vi får se.

Lillpluttan mår kanon, jag tycker att det ser ut som att hon har lite växtvärk så vi tar det ganska lugnt nu. Koppelpromenaderna går bättre nu så jag blir glad jag!! Hon var hos modern igår när det åskade och dundrade men de va inte de minsta problem. Duktiga pluttan min.  Modern och  J´s jämthund Donna är så fruktansvärt rädd åskan så hon var inne. Men stackars älskade vän va alldeles blöt av svett, hon är så fruktansvärt rädd =( Hon är nu 8 år och det har inte släppt den rädslan + att hon har blivit sämre i kroppen så snart kommer mina tårar att rinna ner för mina kinder för hon lär få åka till hundhimlen i sommar =(

Jag började att tänka på att Dakira kommer ju faktiskt att åka dit någon gång och jag början redan att få ont i magen. Hon har ju dock förhoppningsvis MÅÅÅÅÅNGA år kvar att leva, men jag vill att hon ska leva för alltid...

Oj nu blev jag alldeles för djup känner jag, bäst att sluta nu =)

Kommer med bilder under helgen!

Hade och Voff!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Emma

Okej, har ju hört att SkinArt har ett bra rykte så det var faktiskt bra att få höra en annan version också. Ringde faktiskt SkinArt alldeles nyss & de hade ingen tid förän i slutet av aug & jag vill ju tatuera mig nuuu (: Ska pröva att ringa runt lite iallafall, så länge det är en leg. tatuerare så spelar det egentligen ingen roll (:



Hoppas du får en fin midsommar! Kramar

2008-06-19 @ 17:31:11
URL: http://emmaforpresident.blogg.se/
Postat av: Eva

Hoppas att ni har haft en bra midsommar uppe i Norr!! har träffat Dino idag och han har minsann växt till sig och ser jätte fin ut den lilla "sparven":) Nu vill vi se bilder på Dakira!!!!!

2008-06-22 @ 15:26:14
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Marita

Godmorgon !!!!



Nyss uppstigen sköööönt mé semester......

2008-06-23 @ 09:29:00
Postat av: Jenny

Marita: Passa på att sova du! Den som spar han har!!! =D Haha



Jag ska lägga in lite bilder på Dakira vet bara inte när jag har tid... vi ska gräva nu för avloppet, men det kommer =)

2008-06-23 @ 11:25:32
URL: http://amrenofredriksson.blogg.se/
Postat av: Marita

men när din semester börjar är det nästan vinter burrrrrr. Ja in med fler bilder, hon är ju sååå snygg.....

2008-06-23 @ 15:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0