Regna och massa skit!

Internet funkar fortfarande inte hemma, suck! Vi har "tvingat" Morbror J att komma ikväll så vi får lämna nåt felmeddelande eller nåt liknande till leverantören.

Det regnar massor här i Storuman ska ni veta, men det är iof bra för då får gräsmattan lite vatten den med. Jag brukar ju cykla på jobbet men nu när regnet öser ner så tog jag bilen och Dakira får följa med. Lite burträning är aldrig fel + att vi går på promenader ofta och iom detta så får hon träffa massor med folk på jobbet och på promenaderna= bra!

Hon blir en gnutta stressad nu när det regnar och när det kör en massa bilar förbi men jag ser resultat. Igår var det valpkurs och det gick inte så bra...eller jo vissa grejor gick bra som inkallningen och lite annat. Men alla har vi ju våra sämre dagar.

Vi har stopp i avloppet så inte kan man gå på toa hemma heller =/ men kommunen skulle komma idag och fixa och kanske gräva och det är bra för det lukat INTE gott nere i tvättstugan. Jag ser riktigt hur pengar flyyyyyyger iväg men de får de väl lov att göra, bara jag kan gå på toa =)

Ne nu har jag snott lite tid från jobbet så nu är det dax att jobba igen...ja tog ju lix ingen fika igår EM ;o)


Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Eva

Hoppas att avlopet är fixat nu..det lät INTE roligt..Tack för gratulationerna:) Nu vill jag se nya bilder på Dakira!!

Ha det gott!!



Eva

2008-06-12 @ 16:11:40
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0