Home again

Happ nu är vi hemma efter en låååång flygresa från Thailand, synd bara att det redan är över.

Detta har varit en helt fantasktisk resa som jag aldrig kommer att glömma. Och jag vill ditt en gång till, helst nu på studs =)

Dagen innan vi skulle åka hem så bjöd ett par thailändare (de obbar på hotellet) med oss på en tur med tuk-tuk. Vi va bla på en fiskodling där det fanns sköldpaddor, "Nemo" fiskar, muräner, ja fiskar i olika färger. Vi tog ett stopp och åt lunch på ett ställe, gott va det. Vi ficki se lite elefanter igen. Men sen det bästa av allt var att de tog oss hem till deras hem, det var roligt att se. Där bjöd de å alla olika goda frukter. Efter att vi gjort allt roligt så kom vi tillbaka på hotellet och tog oss ett dopp i poolen, nice!

Igår när vi väntade på at bussen skulle komma och hämta oss så kom Maya och Noan och skulle säga hej då. Maya hade sin finaste klänning och tårar i ögonen. Hon va så lessen över att vi skulle åka hem, åh va de skar i hjärtat. Man ville ju inte åka hem över huvudtagen och när de kom och va lessna så ville man ju ännu mindre åka hem.

Ja jag har många bilder att visa men nu ska jag gå och sova. Har sovit max 5 timmar på 2 dagar...

Så natti natti alla där ute =)

Hade!!!

//J och R

Kommentarer
Postat av: Marita

Gött att Ni é tillbaks , sköt om dig nu när du fått feber och passa på att viiiila

2008-03-04 @ 09:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0