Rubrik någon?

Har nyss sett filmen "The perfect man" som gick igår på 3:an. Ganska bra faktiskt.

Mår bättre nu men jag har fortfande nånting i kroppen som vill mig något ont. Hoppas att den börjar tycka om mig mer.
Idag så var det första dagen som jag jobbade efter resan. Dom va gladare än jag att jag var tillbakas, men det är ju alltid bra att kunna glädja någon iaf :) På Em så fick hela kommunen strömavbrott, så nåt kul hände ju på dagen! Jo, jag var ju å luncha med Madde åxå, de va trevligt med en tjatterstund!

Helgen var lugn, tillbringade lite tid hemma hos modern och barna och tittade på melodifestivalen. Fy va tragiskt att Sibel gick vidare. Hennes låt är ju så värdelös!! Ola´s låt var ju mkt bättre, en riktigt gla låt som fastnar i minnet. Inte för att jag är nåt Ola fan men hans låt var 100 ggr bätttre än Sibels. Jaja smaken är ju som baken och tur är väl det?
På Söndan så kom Madde och Tobban, dom bjöd på morötter, gurka å dipp, mumsigt! Vi satt och pratade och kollade lite på bilder.

Min andra hälft har kanske hittat oss en bil, äntligen!! :) Jag hoppas det för nu vill jag ha en riktig bil.

Jag hade tänkt lägga in lite bilder från resan, jag får nog lägga upp dom pö om pö.. vi tog ju ändå över 1200 bilder :)

Här kommer ett smakprov

Sängen som man fick renbäddad varje dag!

Stranden Poda, här ser man en av "plutt" öarna

Fiskarna tyckte att bröd är gott!

Så här bodde vissa. De va ca 15 st dog försvann i tsunamin som de aldrig har hittat åt

Bambo Island

Tup Island, här var det jättevarmt i vattnet

Tup Island igen

Elefanten som vi fick ta en tur med, 15 år var den.

Söta valpar fanns det med

Om denna valp fick så skulle den ha krypigt upp i knät :)

Kradan Ön, superfint snorkelvatten

Ett råttbo på elstolparna kan man tro att det är :)

Halta-Lotta (Katten som hade ett bytet ben) men när vi for hem sprang hon för fullt. Det blev ett lyckligt slut för henne åxå :)

Det var fint även på kvällen!!


Som ni säkert förstår så har jag massvis med fler bilder men orkar inte lägga upp fler nu. Detta var iaf ett smakprov.

Ha de gott alla där ute!

Hade!!!

//J

Kommentarer
Postat av: Hera

Åhhhhh....vad säger man...vad härligt....

2008-03-10 @ 23:14:29
URL: http://www.hera.blogg.se
Postat av: Madde

Ja man drömmer sig bort till turkosa vatten och soliga stränder när man kikar på dina bilder. :) Ja och en och annan elefant kanske också.. :)
Det går skit att ge Tuss medicin. Visst vi får i hon den men hon har blivit så rädd för oss. :(
Blir det stugan ihelgen för er?? :)
Kram!

2008-03-11 @ 13:12:45
URL: http://bumfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0