Bättre!

Idag är min ängel mycket bättre! Det är pyttelite kvar av svullnaden, knappt att det märks så jag är mycket lättad! *pusta ut*

Ikväll tog jag hundar och hämtade Madde för en promenad. Ja, det var ju härligt...tills det började hagla som tusan som sen gick över till regn. Tindra brydde sig föga mycket av haglet medans Dakira tyckte att det va lite konstigt att det smattrade på kroppen.
Så när vi kom hem så hade jag två st fina blöta hundar som jag fick torka av med handduken för kära R hade jag tvingat (!?) till att dammsuga :o)


Ne..detta blev en lite uppdatering, skulle bara info er om att lill pluttan är mkt bättre nu.



Hade!!!

//J och D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tur att d a battre for lilltjejen nu iaf! Snart a d dags a fara hem. Kanns faktiskt skont:) Pussokram

2008-05-25 @ 23:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0