Fräckis!

Jodå minsann! Jag har en fräck lite hund..

När jag höll på att steka min köttbullar (som jag faktiskt gjort själv :o) ) så hörde jag ifrån kontoret att det låter lite konstigt så jag smög dit och vet ni vad??!! Jo Dakira står med hela huvet ner i fodertunnan och VRÄKER i sig mat DAHHHH! Så fort gick det att hon låg på bädden och skämdes (förhoppningsvis). Kanske en halvtimme innan denna händelse så hade båda doggisarna fått mat och jag har tom ökat matgivan. Men det värsta var att hon försökte en gång till?! Och tjopp sa det så hade jag schasat (stavning?)iväg henne därifrån.

Jaja, hon är ju faktiskt bara valp än så hon lär sig väl..
Jag ska ta med mig Tindra på en cykeltur så att hon får motioneras lite sen ska jag köra lite lydnad med henne, kan bli roligt de :) Dakira får vara hemma med husse och morbror J medans.

Snart är R klar med hundburen till bilen.. ÄNTLIGEN som jag har längtat!

Ne nu ska jag ta mig ut med skrammelcykeln. Vet någon av en mountain bike till salu här i Storuman förresten?!



Hade!!!

//J, Tindra och Fräckisen Dakira ;o)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0