Valpkurs

Var vi på ikväll och det är så roligt med alla olika raser, småa som stora.
Tycker att det är jätte kul att jag ser att detta ger resultat redan nu så det är kanon. Har haft lite problem med sättandet, hon sätter sig helst framför med nu sitter hon så fint vid VÄ sida med endast lite hjälp. Jajjemänsan!
Jag pratade med istruktören och sa att jag kommer nog vilja tävla med Dakira och prova spår och sånt. De skulle ha en träff i morgon i Gunnarn men då är jag mest troligt billös så det får bli nästa gång :)

Modern ska till Umeå i morgon så nu har vi Tindra här hos oss och de båda ligger så fint och sover. Dakira är nog ganska trött efter all träning ikväll :)

Nu har R kollat och det finns barnlås på spisen så det är great! Om hon ska sätta på spisen så får hon banne mig laga lunch åt mig också, näe skämt å sido så är jag glad att det fanns barnlås!

Nu kommer det massor med bilder =D

Svullna Dakira :(

Go nosen!!!!

Se va hög hon har blivit :O

I skogen bakom huset

Lite kontakt sökande på VÄ sida

Övning "sitt" på stor sten

Övning "ligg" på stor sten

Nere vid Uman

Favoritbild på min älskling!


Nu ska jag, Tindra och Dakira mysa!


Hade!!!

//J, Tindra och Dakira

Kommentarer
Postat av: Eva

OJ, vad hög hon har blivit!!! Jätte fina bilder:) Kul att det går så bra på valpkursen!!! Det där med sättandet är nog mitt fel...jag tränade kontakt mkt med henne framför mig....!!! Det är så jag börjar den övningen! Bra att du kan hänga med ut och spåra!!!!!!!!
Ha det gott!

2008-05-27 @ 15:31:29
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Sandra

Ja hon ha blivi stor den lilla:) Goding! Ja sakna dej me. Klart ja ska visa bilder sen! KRAM

2008-05-27 @ 17:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0