Home again

Nu är bilen kört in i garaget och hunden har ätit och jag har äntligen fått gå på toa :)

Halkigt  var det på ett ställe så bilen småsladdade lite men det gick bra.
 I dag gjorde vi stan och jag köpte lite kläder, ville köpa skidutrustning  (Minimoster tog tag i saken och köpte ett helt paket + ett par sockar :) ) men dels blev jag för snål åsså had jag inte så mycket pengar på kontot heller :) Det får bli någon senare månad. Men skidkläder önskar jag mig iaf, och det är ju alltid en början :)

Det var riktigt trevligt att vara nere till Bodarna, nästa gång blir det en hel helg! Tack :)

Ne nu ska jag plocka och dona för att sedan vila min armade ögon.


JO... Edwin blir ju 6 år idag! GRATTIS :)


Hade!!!
//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så du ha också vari söderut:) Hörs sen! Kram

2008-11-09 @ 19:13:54
URL: http://kronbergskan.blogg.se/
Postat av: Marita

Ja du tokstolla där själv. Dé ska du veta jag är INTE taggad att jobba imöra eller nån annan dag heller jag é less. BUÄ !!!!!!!!!!!!

2008-11-09 @ 19:33:57
URL: http://elens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0