Jahaja

Så var det söndag igen. Damn, känner inte för att jobba i morgon, men men sånt är livet.

Har varit ute hela helgen (tagit kort har jag också gjort men de kommer senare)och det har varit underbart skönt. Sparkat med Dakira vilket hon tyckte va underligt men spännande. Måste ju vänja henne vid den så att hon kan dra sedan :)
Har nå allvarligt fel i foten så jag kan nästan inte gå så därför är sparken bra :) Så jag lär väl få dras runt med den nu ett tag till jag är bra igen:)
Jag ska köpa skidor så jag hoppas att jag blir bra i foten så fort som möjligt.

Ja jag har inget speciellt jag  vill delge er alla här utan jag hade bara tänkt meddela er alla att MARITA  fyller ju år idag, så GRATTIS till dig.


NU...nu är det soffläge med hög fot som gäller:)

Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Marita

Ja nu har du väl fått snö så det räcker....eller ?

2008-11-23 @ 19:45:22
URL: http://elens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0