Skön kväll

Det blev en mycket härlig kväll. Åkte till modern för att hämta Dakira som varit där idag och då fick jag även träffa J som kom hem igår, alltid trevligt och barna blir ju så glada :)

Sedan iväg på hundträning och det gick faktiskt ganska bra. Jag/vi har dock så svårt för att svänga vänster (har tränat för lite på det just bara för att det inte har gått nå bra) och fick då veta att vi går ganska fort så att det blir lite grötigt och lite robotaktigt skulle jag tro. Får försöka hitta nåt mellanläge som vi båda trivs med. för mjäkigt får det inte vara.

Måste nog filma någon gång när vi tränar lydnad för att sedan se hur man själv gör och vad man kan förbättra..Men jag är glad över vad min flicka kan men mer blir det. Vi fick  positiv feedback och det är alltid roligt för själv är jag dålig på att se det som JAG gör bra och jag vill ju gärna har det perfekt, helst.

Nåja, nu ska jag lägga mig ner under en tjock, lurvig, varm och härlig filt och läsa i boken: Klockan 10,31 på morgonen i Khao Lak. Jag är väl egentligen ingen som tycker om att läsa faktiskt men den boken tycker jag är riktigt bra.

I morgon bitti blir det Situps och powerwalk med Dakira...nu är vi fit for fight:)


Tavlan som jag fick av den stora mostern + nya blomman som förhoppningsvis kan självförsvar..


Chinook hemma hos minimoster


Lila, hästtjejens kisseong


Damen i ära, Dakira


Boken


Nu är jag på sida...



Hade!!!

//J och Dakira


Ohhh, va jag blev sugen på bullar, kakor, tårta ja bara nånting gott iaf. Det skulle sitta fint de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0