En Häst och en föl?

Helgen va riktigt skoj. Så trevlig och härligt att träffa mostrarna på en och samma gång :) Plus den lilla kusinen Lillbulten som har blivit så stor. Minimosters hund va också med. Dakira ville inte riktigt att han skulle komma in först för hon morrade dovt och varnande, antaligen för att hon ville vakta mig.
Sedan gick det bara bra men hon sa till när hon tyckte att det blev för mycket. Och det är jag stolt över för det trodde jag verkligen inte att hon skulle göra.

Jaja hursom så saknar jag alla redan.

Igår när Julia gjorde läxan så skulle hon skriva en eller ett i en liten mening. Först var det att hon skulle skriva EN häst och sedan kom hon till att hon skulle skriva ETT föl, men hon skrev EN föl. Hon tyckte attt det var tokfel att skriva ETT föl, vi försökte allt vad vi kunde att förklara att det verkligen heter så. Hennes kommentar var : Vem har bestämt att det heter så? Jesus eller?!!
Ja hon var hyper :)

Nu ska jag fortsätta jobba.

Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Marita

jaja det är ungefär som pu... Vem har saggt att det betyder dé. Jag håller med Julia....Hur skall man veta .....



2008-10-20 @ 13:58:17
URL: http://elens.blogg.se/
Postat av: Ida

Du har blivit utmanad på min blogg!

2008-10-20 @ 17:59:46
URL: http://bluemist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0