Lista

Vad blir ditt namn baklänges?

Ynnej

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

Hmm.. antingen var det när jag blev opererad över dagen eller så när jag föddes. Föddes 5 v för tidigt och fick ligga på sjukan rätt så länge


Platt eller lockigt hår?

Platt vill jag ha.. Så varje morgon åker plattången fram i högsta hugg.


Vad gör du när det regnar?

Måste ju ut med Dakira men efter det så blir det inne!


Har en dröm gått i uppfyllelse?

Mja, de vet jag väl inte men önskemål har gått igeonom iaf.
.

Vem ringde du senast?

Morbror J


Tycker du att sengångare är söta?

Jo, men man blir stressad över att se hur sega de är


Har du haft vattkoppor?

Jepp. Och jag minns det klart och tydligt


Vilken mobilringsignal?

Get thath clear med Brick & Lance

Första sporten du gick på?

Hockey kanske?

Vad längtar du mest till just nu? 

Skotern självklart och Thailand


Hur gammal har du tänkt bli?

Urgammal! Ska blir världens älsta gumma :)


När åt du senast en fiskbulle?

Vääääldigt länge sedan

Vad drömde du inatt?

Minns inte riktigt...

Vilken tv-serie är bäst?

Ugly Betty, Heros och Mannen som talar med hundar

Kan du gå ner i spagat?

No way!


Vad åt du senast?

Ett plommon som ser ut som ett jätte blåbär

Höga eller låga strumpor?

Tjocksockar utan tvekan


Vad är du mest rädd för i hela världen?

Att något hämst ska hända med någon i min familj

Har du varit kär i en kändis?

Heath Ledger kanske? :-)

Läser du på baksidan av mjölkpaketen? 

När jag har lite göra medans jag fikar kanske

Vad har du för färg på ditt påslakan? 

Rött och vitt


Vad ska du döpa dina barn till?

Inge å Inga


Är du mörkrädd?

Jajjamän


Tänt eller släckt när du ska sova?

Släckt


Vem kramade du senast? 

Julia eller Kevin tror jag. Fick tvinga dom för att få mig en godnatt kram


Älskar du att sjunga? 

Ute i skogen brölar jag kanske


Har du spelat kille i en teater?

Ne de har jag inte


Sjunger du på toa?

Det skulle nog vara lite obekvämt tror jag


Är du höjdrädd?

Ja, får ont i magen bara jag tänker på det

Vad var det senaste som fick dig att skratta?

Oh, jag kom verkligen inte ihåg. Men det var säkert nå tok som Marita sa i morse på jobbet ;)
.

Vad ska du göra NU?

Jobba vidare men först måste dom fixa datorn min

Är du rädd för små svarta kryp med många ben?

Nja, inte är dom söta iaf


Rent spontant, bästa present du kan få?

En resa till Thailand


Resmål som fascinerar?

Thailand och Egypten tro jag

Förrätt eller efterrätt?
Smaskens med efterrätt

Tre saker du alltid har med dig?

Mobil, lypsyl

Den senaste komplimangen du fick?

Ingen aning..eller jo.. SL sa att jag va duktig ;-)



Skriver KANSKE mer ikväll ;)

Hade!!!

//J och Dakira


Kommentarer
Postat av: Marita

Hääärligt J nu kan man ju läsa om DIG .....hihihihi

2008-10-10 @ 12:36:32
URL: http://elens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0