Smygtid

Jag tar mig lite smygtid på jobbet nu så schyyyy, säg inget :)

Igår var jag upp till Hundkällar´n och köpte foder, och nu blev det Eukanuba och hon tycker att det är gott. Kanonbra tycker jag för det är ju bättre än Robur som jag körde med ett tag. Tänkte först köpa bara en 5kg säck men jag chansade på att hon skulle tycka de va gott så jag köpte en 18kg istället. Köpte även en slags reflexväst kan man nog kalla det till Dakira. Hon är ju så mörk och syns så dåligt + att det är en VÄLDIGT billig livförsäkring, kanonköp!

Hon är fortfarande i löpen och jag väntar på att hon ska sluta. Killarna hon möter gråter för att de tycker att hon luktar gott. Hon själv vet som inte riktigt vad hon ska göra när de tjuter, hon är för söt :)

En snabb uppdat blev det, nu måste jag jobba på. I morrn är det Fredag, äntligen!


Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Anonym

hm....avslöjad .....

2008-10-09 @ 12:50:33
Postat av: Eva

Det kan de väl bjuda på!!!

2008-10-09 @ 16:20:18
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0