utmaning

Jag har blivit utmanad av Ida

Utmaning lyder som följer:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. (check).
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Jag är nog inte så bra på sånt här men jag provar :)

1. Kan verkligen inte kliva upp ur sängen så jag snooza minst 3 ggr innnan jag kan kliva upp.
2. Måste lyssna på musik varje dag, annar blir jag på VÄLDIGT dåligt humör. Musiken är som en drog för mig.
3. Måste skölja disktrasan i iskallt vatten minst 10 sek när jag har använt den
4. Har väldigt dålig karaktär när det gäller att sluta snusa. Jag har lyckats med det en gång men sedan sket det sig. Nu   måste jag sluta snusa, det är ju äckligt ju :) 
5. Måste vika snusen dubbel med sömmen innåt och uppåt.
6. När jag har borstat tänderna så måste jag "kasta" bort vattnet från den! Wierd I know!!!
7. Varje fredan så köper jag tidningen Klick! och en chilinötspåse!  ( det är Maritas fel ;o) )



Jag vet inte vilka jag ska utmana men jag börjar med:

Marita
Madde
Robinski


Ikväll så var jag ute och gick en långpromenad med Dakira och Tindra, och det spöregnade. Då det är blöta hundar och en blöt J som nu sitter och värmer sig :)

Snart är det helg igen, så jag hoppas att dagarna går fort.

Näe nu ska jag fortsätta med att kolla på mannen som talar med hundar.

Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Sandra

Blir inte att jag kommer förbi imorrn, men du ha ändå inte svarat, så vi ta d en annan gång!

2008-10-20 @ 22:35:19
URL: http://kronbergskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0