orkan

På Lördagen var vi på kurs med Kia igen, alltid lika roligt och bra. Som ni vet så har Dakira fått sin första löp ni i Fredags så att jag krävde inte mycket av henne på kursen. (Efter lunch så tog jag med mig Tindra och lämnade Dakira hos modern så hon fick vila, vilket Tindra uppsakttade till fullo) Hon var väldans disträ, vilket jag förstog och accepterade för man vet ju själv hur disträ man brukar va ;-)

Hon sköter detta snyggt tycker jag. Hon städade bort efter sig på Fredan men på lördagen började hon blöda ännu mer och då blev det nog för mycket för henne. men detta är ju första gången och med åldern kommer visdom :-)

Var igår och gick en promenad med henne längs efter uman och det blåste inte lite heller! Jises.
Det hade nyss börjat skymma, blåste väldigt mycket, spökåldern...och en löpande dam vid namn Dakira. Det var en väldigt spännande kombination. Hon tycke att mycke va otäckt, bla fåglar som lät kontisgt, soptunnor mm men jag brydde mig inte utan gick bara rak i ryggen och låssades som om solen sken (vilket var svårt när både hund och matte höll på blåsa iväg)

Måste tillbaka till jobbet nu... men först lite bilder.. (ska försöka skriva mer ikväll)

Mysiga höst


Höst Dakira

"Matte, jag ser nåt spännande där borta!!"

Vackert


"Min trasa!"


"Jag  håller den hårt" :-)


Hade!!!

// J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Eva

Haha, bra Jenny "solen skiner" :) Inte lätt för en liten flicka minsann!! Fina bilder som vanligt!!!

2008-09-29 @ 13:53:52
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Marita

En sån tur, hon har uppdaterat ......

2008-09-29 @ 16:25:40
URL: http://elens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0