"Så var det Lördag igen..

och här satt jag och deppa" =)

Näe..en underbar Lördag är det idag. Fick sova till kl 09,30 så det var heeeelt underbart, solen skiner och den nya bron håller på att byggas.

En jobbig vecka har det varit med mycke i mitt huvud så både kropp och knopp är helt bedövad känns det som, hoppas bara att jag hinner vila upp mig nu under helgen.

I Onsdags så var vi på bio och såg Batman the dark night ( tror jag det heter) och den var faktiskt bra. Men Heath Ledger va inte lika fin som han va utan målingen dock, han va en riktig slusk.

Nästa helg bär det av till Hjortkvarn för en valpträff och det ska bli riktigt kul faktiskt..och spännande att se hur syskonen ser ut =) Vi far tidigt på Fredagsmorgonen och kommer hem på Måndag och jag kan lova att det behövs lite ledighet för min del...

Annars, va händer? Inte mycket faktiskt.

*Dakira har fortfarande kvar sin trots men jag är överaskad att den inte är värre ("peppar peppar ta i trä") men den kommer och går.

*Modern är har varit i Norge i stugan för att räta upp laggår´n (ladugården) och hon kommer hem i dag så det ska bli nice att träffa henne igen.

*Jag håller redan nu på att finslira på mina tävlingsnerver för nästa år ska det tävlas.

*Ska planera för att fara och plocka blåbär

Nu hade jag ÄNTLIGEN tänkt bjuda på några bilder =)


Dakiras älsklingbär =)


Morgon race i ett dike


Fina mattan jag fått av M !!!


"Blåbär é gott"


Billy


Fina Filur


Dakira


På kvällskvisten


SÅ Fin!


Gamla båthamnen i Storuman


"Hmmm..undra om jag ska ta mig ett dopp kanske?" =)


Tjusigt par!


Dakiras kille Urax



Nu har ni fått en uppdat på bilder, nu ska jag ut i solen och till den blivna bron =)


Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Marita

Men vad stilig hon är, ja tur det kom lite bilder tillslut, hehehe //Kram

2008-09-06 @ 20:36:38
URL: http://elens.blogg.se/
Postat av: Marita

Gå in på http://www.skogsborg.net det verkar vara en bra sida med många bra tips

2008-09-10 @ 19:26:01
URL: http://elens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0