Trevlig resa!

Det har varit heeelt underbart att vara nere i Hjortkvarn. Träffa Eva, hennes hundar, nästan alla "valpar" och deras hussar och mattar har varit urkul :-D


På Söndagen for vi upp till Sandviken för att sova över där tills på Måndagen så att vi inte behövde köra så långt dagen efter.  På Tisdag blev det jobb men inte många timmar för mig för jag hade fruktansvärd huvudvärk och ryggonta så det var bara att pallra sig hem igen.. låg hemma på Onsdagen också. Det har fortfarande inte släppt men vem har råd att vara hemma?!..

Dakira mår bra efter helgen men hon tycker jag är det tråkigaste som finns just nu eftersom jag inte gör många knop :-)

Jo just.. igår var jag tvungen att köpa nytt halsband åt den lilla maran.. När vi tvär sprang (å ja mena sprang) genom IKEA i Sundsvall  så drog hon in halsbandet in till buret och bet sönder det till små fin fina monekyler :-(  Det var synd för att jag tyckte verkligen om det halsbandet för det var reflex på det.. Så igår for jag, Madde, Dakira och Molly till hundkällarn för att handla lite stuff. För Dakiras del blev det:
*halsband
*kam (en schäferkarda...tro jag dom heter)
*en blink blink grej som gör att hon syns mer.

Jag skulle köpa en spårsele men hon hade bara Large så hon skulle kolla om hon kunde beställa hem XL, så jag får åka upp en gång till sedan :-)


I dag så bär det av till Sandviken igen för ett 50-års kalas (om man nu kallar det för kalas:-) ) och det ser jag framemot förrutom bilfärden..68 låååånga mil.. lär väl kännas ännu mer i kroppen, men det är det värt för att jag får träffa släkten en stund :-)

Nu måste jag ge mig..

bilder kommer senare när jag har kommit hem och slappnat av.


Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Eva

Jätte roligt att se er oxå:) Jasså hon äter halsband oxå den lilla råttan:) Haha hon ville väl ha ett nytt!!

2008-09-21 @ 16:08:57
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Marita

Up to date....hehehehe

2008-09-22 @ 18:10:43
URL: http://elens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0