Nu har hon päls igen

Nu har pälsen växt ut igen så nu är hon mycket finare, äntligen!

Nu är det höst i luften och det är så himla mysigt..fast det är klart att jag hade vela ha sommar en stund om jag hade fått välja, men hösten är härlig.

Ikväll så tog jag och Dakira med oss Matilda på promenad och det gick bara bra. Vi har varit lite lat nu i sommar och inte haft så mycke koppel på Dakira så hon kan allt va lite odräglig i andra änden av kopplet i början på promenaderna.

Hon har alltid haft sin sovplats nedanför min sida av sängen men så ibland så har hon  ju givetvis fått sova i sängen. Men nu när jag säger att hon får gå och lägga på sin plats går hon raka vägen och med bestämda steg hoppar hon upp i soffan. Och hon VET så väl att hon endast får hoppa upp i soffan om hon fått LOV. Nu har hon även börjat hoppa upp i fotöljen för den är minsann också skön. Haha, hon är för söt.

Det blev en mindre uppdatering idag men en uppdat iaf. Nu ska jag kolla om jag hittar lite bilder att bjuda på.

Hemma på altanen


Aero på inkallningen. Inlandsylet 2009


Vittra på inkallningen. Inlandsylet 2009


Fina priset som vi fick på Lördagen. Inlandsylet 2009


Ute på vattnet


Dakira med raggen uppe :)


Jag ska ta kort på Dakira och hennes priser som hon fått men de får bli senare :)

Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Ninnie Carlsen

fin blogg :D

2009-08-24 @ 22:00:14
URL: http://fakedream.blogg.se/
Postat av: Eva

GRATTIS till röntgen resultatet!!!!!!!!

2009-09-09 @ 13:46:01
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0