Hemsida?!

Hej!

Länge sen nu...igen :)

Jag funderar på att göra en hemsida men frågan är bara hur.  Tänk. En hemsida för Dakira fullt med fina bilder, tävlingsresultat mm mm. En som är lätt att uppdatera, att man kan göra det via telefon osv ja det skulle vara nåt va?

igår var det sjukt kallt här i Storuman ca -28 C och det kunde variera någon grad upp och ner. Följde modern till Umeå lasarett. Jag fick uppdrag att hitta en parkering och efter som det var kallt så ville man inte får allt för långt så jag cirkulerade på och fick tillslut syn på en parkering. Jag gasa fram med rädsla i kroppen att nån annan dåre skulle få tag på den perfekta platsen. Men jag hann, jag vann och det kändes skönt! Jag backa in moderns bil som trots allt är bra mycket större än lilla skrutt golfen som jag rattar på här inne i lilla Storuman och traskade sedan in på lasarettet och väntade tålmodigt på att hon skulle bli klar.

Sedan så var det julklapps handling och jag hittade några julklappar minsann. Hittade mycket som jag skulle kunna ha i mina ägor men jag la band på mig själv, klapp på axeln skulle jag haft.

Dakira mår toppen. Jag har börjat träna med henne nu när köket är klart och både hon och jag tycker att det är så himla kul nu. Hon är fruktansvärt lyhörd och vill så mycket så allt går kanon. Vi var nog båda lite less efter sommaren för vi tränade rätt så mycket både själv och med andra. Så nu tränar vi här hemma på vägen på kvällen och vi blir så duktiga! ;)

Ikväll så kommer modern + lilla familjen och ska bli bjuden på middan. Kalbi, smarrit värre!

Ja ska passa på att julbaka lite nu när jag är själv hemma och dra en repa med damsugarn.

Dagens tänk: Hemsida?!

Hade!!!

/J och Dakira

(Jag ska få lite bilder på Dakira som blev tagna i höstas som jag kommer att lägga upp så fort jag får dom på datorn)


Kommentarer
Postat av: Eva

Klart att ni ska ha en hemsida!!!! Ser fram emot det:) Träna på ni i köket det är en utmärkt plats att lära in nya moment!!!



Uppfödaren

2009-12-20 @ 17:56:28
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: annett

hoppas det blir en hemsida för det vore kul att följa erat liv..Idag friskförklarades Dino så nu kommer han snart att få börja träna igen...vilket både husse och hund är glada åt..träna är deras nöje jag är gosmatte bara =)

2009-12-21 @ 20:31:08
Postat av: J och Dakira

Eva: Inne tränar vi på fjärrdiregering resten tränar vi ute :)



Annett: GUD va ROLIGT för er att han nu är friskförklarad!! Vad vi blir glada :) Han kommer säkert bli jätteglad både att få börja träna och gosa med matte :)



Det lutar åt en hemsida..ska bara läsa lite mer :)

2009-12-22 @ 08:26:44
URL: http://amrenofredriksson.blogg.se/
Postat av: Inger, Indra & Coxa

Kul om du skaffar en hemsida! Det är perfekt att pyssla med lydnadsträningen hemma. Med Coxa körde jag hela elitlydnadsprogrammet inomhus. Ställande och läggande uppför trappan osv. Indra, min kära lilla pina får träna bl a kryp och fjärr inomhus. Ha en trevlig julhelg och Gott Nytt År!



2009-12-22 @ 22:06:16
Postat av: annett

god fortsättning som man brukar säga så här precis efter nyåret..hoppas allt är väl med er ...vi mår gott och Dino ligger och gnager på sitt nyårsmärgben ..hellycklig :))

2010-01-01 @ 18:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0