Varma Norrland

Nu är det ca +5C ute, dock moln men skönt. Igår var det också varmt så jag och Dakira tog en matsäck, gick efter Uman och hittade oss en bua att sitta och fika i. Jag drack varmchoklad och Dakira fick en denniskorv! Skotrar (gud vilken härlig doft!!) körde förbi och Dakira tittade men satt snällt kvar :)
Jag tog lite bilder med de orkar jag inte lägga in nu

I helgen så fick jag helt plötsligt feber, bara sådär. Låg och va trött hela Lördagen men mådde lite bättre på Söndagen men nu är febern borta men jag fick istället en tätt näsa och halsonta.

Igår eftermiddag mådde jag faktiskt rätt så bra, nästan så att jag fick dåligt samvete över det. Men det var så skönt för att det var så länge sedan jag mådde rätt så bra, men förhoppningsvis så kommer jag att bli bättre. Japp, för jag har ju Dakira!
Hon märker dock att jag inte är så stark just nu så hon försöker verkligen att klättra i rang, men jag säger då bara det: Lycka till!
När hon leker med andra hundar så slår hennes jakt i jätte fort och hon blir väldigt hårdhänt (inte med Urax då) så jag måste passa henne och tillrättavisa henne när det händer. Det händer att hon inte aaaaalls lyssnar på mig så då är det färdiglekt för den stunden. Jag har absolut ingen lull lull hund om man säger så.


Modern kom hem i går, hon fick ligga ner i taxin i ca 25 mil så jag antar att det inte var det skönaste bilresa hon varit med om. Men operationen gick bra så nu väntar vi på att hon ska sluta ha ont efter OP.

Nu ska jag ta min icke lull lull hund ut på en promenad, kanske förbi modern.

Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Madde

Gud vad skööönt det lät det där med uman och fika! Är nästan sugen på ta en eftermiddag ledigt om det här vädret fortsätter!:)

Min damp hund går mig på nerverna. Imorse lekte hon att både mitt och Tobias huvuden var en gräsmatta och grävde på dom. INTE SKÖNT! Speciellt inte när man sover så gott...

2009-02-24 @ 16:28:04
URL: http://bumfan.blogg.se/
Postat av: Madde igen

Bra att du mår lite bättre! :)

Ses snart I hope.. :)

2009-02-24 @ 16:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0