Utslut på!

Jag är så död just nu. Jobb jobb jobb!
Jag kommer inte att prata nåt i telefon idag, no way!

Ska upp till Gunnarberg å köpa hundmat och ett midjebälte så jag kan tamitt eget när vi är ute och åker skidor.  Igår var jag och Dakira på en skidtur på skidstation och det va så skoj trots motvind och isbarken. När vi kom hem så blev det en dusch å soffläge efter en mkt hårt da på jobbet. Idag blir det inge skidor för en vilodag är det och så kommer jag inte orka göra nåt alls för en dag som denna vill man inte ha överhuvudtaget.  I morgon så ska vi ut å åka igen med vårt nya midjebälte och jag hoppas på bättre väder!

Jag är så utomlandssugen så jag tror att jag dör. Det är en som är i Thailand nu och har det skithärligt och så vet jag en till som ska till Thailand.. jag blir inte alls avis, nej då! *Suck*
Jag hoppas bara att man får se lite bilder nån gång så man kan drömma sig tillbaka. Måste nog boka en resa snart:)


Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad duktig du är ändå att du åker skidor så ofta:) Och ännu roligare att du tar med dig lill-loppan!! Roligt att hon är så duktigt! Dakira blir nog en duktig draghund!! Ta and om dig nu och försök vila upp dig i helgen- det är ju faktiskt SNART helg!!!!



Eva och alla 4-beningarna

2009-01-21 @ 18:09:17
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Sandra

Vilken tur att ja inte ringde dej idag då :) Är snart ägare av en lägenhet på Bergsvägen!! Ja, ville bara säga d. Kram på dej vännen mi

2009-01-22 @ 19:44:20
URL: http://kronbergskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0