8,5h , sen semester!

Jobbar bara i dag sedan har jag semester. Hoppas att vi får detta väder i morgon för nu är det varmt och sol. Dakira ligger på bron och morgonmyser med mig :) En stund efter jag kliver upp på morgonen så kommer hon och säger "go morrgon", då myser vi en stund sen öppnar jag dörrn ut till bron och hon lägger sig i solen och myser tills jag far :) Hon är så go min prinsessa!

Följde med mamma igår för hon tatuerade sig, jättefint blev det. Jag ska göra min på Måndag...om jag vågar ;)

Sandra var här i går och vi satt och tittade på nätet och så såg jag att det var en lydnadstävling här i Barsele (där jag tävlade förra gången) den 15/7. Hoppas vi inte gör nåt annat då utan att jag kan tävla, ska bli spännande!

Nu bilder!

Bild sen i våras, i geggan :)


På hotellet i helgas


Molly :)


Hon är lite lat ibland :)


Pärlan


Disney


Fler bilder kommer sedan,  jag måste ta lite ståbilder på henne och nu i sommarvädert.
Nu måste jag till jobbet så jag inte kommer försent!

Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Marita

Hääärligt kort på Molly...lite seg i stegen. Å Dakira é lika snygg som alltid

2009-06-18 @ 14:37:19
URL: http://elens.blogg.se/
Postat av: Eva

ha en underbar semester Jenny och Dakira ( jaa Robin oxå..) Jätte fina bilder:)

2009-06-18 @ 18:12:26
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Madde

haha, jag måste få komma och få några bilder av dig nån kväll?:) Jag tror du har mkt roliga kort. :)

2009-06-18 @ 18:31:48
URL: http://bumfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0