Har inte haft lust, tid eller ork

för att uppdatera här.

Jag vill börja med att sända mina varmaste tankar till  Evelinas familj och flickvän! Det är tråkigt det som har hänt och man kan inte sluta tänka på det, jag tror att Storuman är i chock ännu. Men jag säger som Madde, att nu är hon någonstans där snön aldrig smälter bort.

Jag har inte varit på topp nu med det som hänt men i Onsdags så var vi (Jag, Dakira, IL och Urax) i Barsele och tränade och allt gick kanonbra. Hon var lyhörd och glad hela tiden, tänk om hon hade gått så bra när det var tävlingen ;) Nej men jag är jätte stolt över henne och vi har avancerat träningen lite mer nu :) Har börjat att träna lite i LK 2 nu och det går mycket bra.

Jag har kort på mobilen och ska försöka överföra dom till bloggen för kameran har fortfarande inte hittat hem.


Att aldrig ångra det man gjort, utan det man icket gjort!

Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Madde

Sköt om dig vännen! kram!

2009-06-06 @ 16:29:47
URL: http://bumfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0