Trött hund bredvid sängen.

Det är inte mycket som tröttar ut min älskling men nu, efter att ha gått och kollat på utställningen och åkt 25 mil så är hon faktiskt trött. Konstigt vore det väl annars.

Jag trodde att det var omöjligt att se så många hundar på en dag som jag har sett idag, helt otroligt. Stora, små, lurviga, kala, mörka och ljusa. Alla varianter fanns det. I morgon är det min och Maddes tur.

Fick träffa en Beauceron idag som är lika gammal som Dakira, det var trevligt!

Det har varit kvavt idag så det blev alldeles svettigt och äckligt, så jag tog mig en dejt med duschen och nu luktar jag lika ljuvligt som en blomsteräng :)


Ne, nu är det nog för idag. I morgon smäller det!



Hade!!!

//J och Dakira


Kommentarer
Postat av: Marita

Lycka till....

2009-06-14 @ 11:43:32
URL: http://elens.blogg.se/
Postat av: Eva

GRATTIS till en 1:a Jenny!! Hörde av Anna att Dakira skötte sig jätte fint i ringen och att hon fick en fin kritik!! Du ska vara stolt över din hund!! ( Och dig själv! ) För det är jag!

2009-06-14 @ 23:35:30
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0