Vårt livs första utställning

Mja, inte var det direkt våran "grej", vi kör på lydnad och bruks istället för där vet vi hur allt går till:) Där kan man påverka resultatet och man får träna tillsammans , på utställning är det ju från domare till domare. Men smaken är ju som baken - delad.
Känner sig som en liiiten myra i en stor hage eller nåt, helt virrigt. Folk springer till höger och vänster, puffar och ha sig med sina små pytte hundar. Skriker rakt ut som de går vidare(ungefär som jag kanske låter om jag blir uppflyttad?! :) )
Jag tycker att hon fick bra bedömning och jag är nöjd för att vara första gången. Ska nog prova på en utställning till sedan någon gång, men först ska jag se till att vi blir uppflyttad till LK 2!
Nej, men det är ju jätteskoj för de som brinner för detta.

Jag har bilder och jag har mer att berätta med det får bli när jag har ork!

Tills dess håller vi tummar och klor att det går bra för mamma Scylla som håller på att valpa!

Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag tyckte att ni var jätte duktiga!!!

Ha nu en riktigt bra midsommar så ses vi till hösten?! Krama om lillprinsessan!!

2009-06-17 @ 18:35:15
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0