Det brutna båtbenet är gipsat

på min sambo, med plastgips. Längst in i min själ så tyck jag nog ganska synd om han men det behåller jag för mig själv :) Dom säger att det kan ta 3-6 månader för båtbenet att läka, herregud!
Det som är positivt är att jag får köra skotern hela påsken och han få sitta i pulkan med Dakira.


Pulkåkningen. Ja det går frammåt men hon är riktigt tung när hon försöker sitta i knät. Hon hächar (stavning?) mycket med jag ger mig inte och det går bättre nu.

Det var kanon väder för att sparka så jag tog sparken och Dakira ut på en sväng om. Men jag var nervös över att det skulle vara nån fläck med asfalt framme så att jag skulle flyga som en sparv, men jag klarade mig!

Vi åker nog upp till stugan på Torsdag eller Fredag och stannar där en bit in på nästa vecka skulle jag tro. Man får passa på nu och försöka slappna av. Och det är inte lätt för min del.. Jag tycker att detta ska gå fortare än vad det gör och jag känner mig otålig och pressad. Svårt är det.

Nu till något roligare, bilder.

Fika paus


"Vad är det i det här hålet tro?"


"Ha en fisk, den tar jag"


"Om jag lägger tassen för fisken kanske dom inte ser den"


Gott (Hon fick den dock inte, den åt vi upp senare själv..fast hon fick smaka)


Matilda på jakt


Golukten i nosen.


"Det kan hända att jag är liten, men snabb är jag!"


Här kommer vi


Varmt och skönt ute


Fjällen


Fjällen


Finaste Dakira


Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej vännen! Ville bara kika in o säga hej. Kämpa på! O du...lite synd äre no om Robin;) Kraaam

2009-03-17 @ 22:01:54
URL: http://kronbergskan.blogg.se/
Postat av: Marita

Kanon fina bilder, sköt om er nu allihopa !! Kram

2009-03-18 @ 08:18:58
URL: http://elens.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-03-19 @ 07:17:44
Postat av: Micke med fam

Synd om Robin, hoppas att det läker fortare

2009-03-19 @ 07:18:28
Postat av: Anonym

Jag fick ont där...det liksom när jag boxades i Stensele, blev stört omöjligt att göra armhävningar minns jag (på handflatorna)...stackars Robin :)Ge han en kram från mig!

/Hera

Blir dock nyfiken...vad hände?

2009-03-19 @ 19:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0