Upp till stugan

Om en liten stund så bär det iväg till stugan för pulkträning och skoteråkning:) Kommer hem på Söndag med kort i kameran som jag kanske kan bjuda på..

Igår var jag i Lycksele och gjorde lite ärenden och med mig på färden var Sandra och Dakira. Trevlig var det.
Fick även träffa min kollega/vän´s alldeles nyfödda lilla bäbistjej, jätteliten och jättesöt. Helt otroligt att hon fick plats i hennes mage :) Fick även hålla i henne och jag känner att det var länge sedan man fick hålla i en liten bäbis, Kevin är ju för fehun 6 år i år.
Hon är nog hemma till veckan med lilla tösen så vi kan ta nån promenad med hund och bäbis.

Var på jobbet en sväng i dag och jag fick va me om både trevliga saker och mindre trevliga..men så är det.

En sparktur blev de idag med vovvsingen. Jag kan dock inte ha henne i höger handen när jag sparkar (och det innebär ju att jag får sparka på fel sida) så jag får som "styra"med höger handen och nu har jag nån inflammation av nåt slag för ont gör det, fruktansvärt ont. Får börja "styra" med vänstern också :)

Ne nu ska jag sluta och fortsätta packa det sista..men först måste jag se hur det gått för IL på Vindelälvsdraget!

Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Dizzan

Hej!

En liten hälsning från ett snöigt Dalarna.

Kram Anna Och Dizzan

2009-03-13 @ 23:36:26
Postat av: Inger, Indra&Coxa

Kul att följa er på bloggen! Vi har jämnåriga beauceroner så man känner igen vissa situationer.

Hälsningar från Håknäs i Nordmaling

2009-03-14 @ 17:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0