Första tävlingen någonsin gav 157 poäng

 I dag var det dags för LK 1  och jag var nervös i ca en minut när jag kom till Barsele men sedan så släppte det.
Mitt startnr var 3, skönt att vi slapp börja. Platsliggningen gav en 10:a  och även tandvisningen men dessa moment var jag inte ett dugg nervös över.

Jag har haft lite problem med apporteringen men det gick faktiskt rätt bra med tanke på att hon inte ha velat ta apporten förr så jag blev överlycklig :) På det momentet blev  det en 8.
Det som hon har kunnat som en klocka är inkallningen men idag ville de sig inte riktigt..det blev ett dubbelkommando för att jag var tvungen att kalla in henne två gånger :)

Men jag känner mig nöjd. Herregud detta var vår första tävling någonsin och vi fick klassvisnten och gick hem med den största pokalen :)

Men nästa gång ska jag ta de tre poängen så att det blir 160 poäng för att bli uppflyttad till LK 2! :)

Eftersom jag har tappat bort kameran så kommer det gamla bilder istället.









Hade!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Eva

GRATTIS!! jag tyckte att ni var jätte duktiga:) Lite surt är det att missa med så lite, Silo och jag var 1 ynka poäng ifrån uppflyttning i lk 1 innan det gick! Men nu vet du vad du ska jobba på:) Krama om lilla prinsessan från oss!!

2009-05-24 @ 13:47:09
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Karin och Athena

Jättegrattis till ett bra resultat! Bra jobbat att ta dig ut på tävlingsbanorna så snabbt. Nästa gång tar ni de där sista retliga tre poängen med glans.

2009-05-24 @ 15:44:47
Postat av: Hera

Grattis!!!

:)

2009-05-24 @ 17:04:13
URL: http://hera.blogg.se/
Postat av: Jenny och Dakira

Tack så mycket för gratulationerna! :)

2009-05-24 @ 18:10:36
Postat av: Inger, Indra&Coxa

Grattis till en fin första tävling! Vad duktiga ni är!

2009-05-24 @ 22:04:13
Postat av: Nina

Faan va kul bruden... =)

Grattis grattis!

Nästa gång blir de uppflytt!

ja bli avis som fan... skulle ha startat med Bozza nästa helg men de blir inte... =/ men vi nafsar er i hälarna! =)

Nina, Pan å Bozza

2009-05-25 @ 00:25:08
Postat av: Ozzy

Grattis bruden, där ser du!!! Ni kan ju !!!

2009-05-25 @ 07:37:00
URL: http://elens.blogg.se/
Postat av: moradi

Grattis Grattis, jag var nog mest nervös, kram Moradi.

2009-05-25 @ 08:46:51
Postat av: Hasse & Dino

Grattis :-) Det är ju skitbra

2009-05-27 @ 21:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0