Fredagen börjar med jobb

Ville verkligen inte jobba idag, men så är det.

Igår var vi ett gäng till Forsvik och spårade och det gick bättre än i Söndags tycker jag. Vi ska träna mer på spår men det är inget som vi ska tävla i ännu iaf, de får vänta :)

Ja i morgon så är det tävlingen, ska bli intressant men kul ska vi framför allt ha! Ska bli kul att se alla andra tävlande också. Jag ska även vara sekriterare (heter det så?) på lydnaden. Om jag hinner så uppdaterar jag i morgon också.


Idag är det skitväder i Storuman. Det har haglat som aldrig förr och nu regnar det så jag längtar inte till att jag ska cykla hem i mina kortbyxor :)


Jo jag fick en försenat födelsedagspresent av mini morbrors sambo, en spårsele så nu fattas det bara en lina!

Hade!!!

//J och Dakira

p.s jag har fortfarande inte hittat kameran

Kommentarer
Postat av: Eva

Lycka till imorgon!! Vi håller alla tassar och tummar här nere i söder!! Du MÅSTE sms'a mig om hur det går imorgon!!

2009-05-22 @ 16:31:01
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Dino, Hasse & Annett

Dino önskar syrran lycka till i morgon.

2009-05-22 @ 22:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0