Rutan

Köket är nu beställt och om ca 2 veckor så har vi det här hemma. Nu är vi köklösa och får diska och ta vatten från handfatet på toan men det funkar, jag är inte kräsen!

Nu har jag den perfekta leksaken till Dakira när vi ska träna rutan, hennes bästaste leksak som jag ska ärva som träningsleksak. En grön flamingo, hon bara älskar den.
Just nu längtar jag bara tills det kommer snö och is så man kan sparka lite med hon, både jag och Dakira tycker att det är skitskoj.

I morgon hade jag tänkt träna lite ruta för att komma bort i från renoveringen en stund :)

Idag så var jag och Dakira på promenad med Sandra och Torac i det fina höstvädret. Eftersom vi inte har nåt kök blev det en pizza till middag, i sängen för vi har varken köksbord eller vardagsrum. Och det är första gången som jag har ätit pizza i sängen.

Nu ska jag lägga mig ner i sängen en stund (vi har TV:n i sovrummet), tror jag håller på att få feber eller så är kroppen bara slut av nån dum anledning.


För ca ett år sedan.


Januari 2009


Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, ja vi få prata nån dag, så få du en liten update på läget...fast vänta dej inge vettigt bara!! Kramen

2009-10-21 @ 23:27:17
URL: http://kronbergskan.blogg.se/
Postat av: Hera

Rutan å rutan...så står det jämt när jag är in här...nu får du skriva något annat ;-)

2009-11-07 @ 22:50:14
URL: http://hera.blogg.se/
Postat av: Marita

Ja det är nästan så man känner sig som en ruta (hehehe)

2009-11-10 @ 08:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0