LP1

Idag så fick vi vårt tredje 1:a pris så att vi har nu LP1 och det känns fint. Dakira (även jag) var väldigt loj idag men trots detta så skrapade vi ihop 166 poäng och det känns bra att slippa LK1 och nu hoppa över till lydnandsklass 2 istället :)

Jag har tagit bild på henne med priserna hon har fått i sommar men de kommer senare.

Själv så känner jag mig sjuk, inte alls på topp...om jag mår så här i morgon blir de inge jobb för min del inte men vi får se vad som händer.


Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Marita

Gud vad duktiga ni é , synd att jag missade tävlingen... Men håll dig hemma om du inte é kry.. Sköt om dig....

2009-09-13 @ 20:46:31
Postat av: Eva

Ett JÄTTE stort GRATTIS till både Dakira och sjuka matten Jenny:) Jätte bra jobbat av er bägge:) Krya på dig nu Jenny!!



Den stolta uppfödaren:)

2009-09-13 @ 21:06:52
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Lena o Eda (o Dea)

Massor av grattis till er båda!!! Herregud vad ni är duktiga!!! Krya på dig Jenny! :)

2009-09-13 @ 23:36:03
Postat av: Kia

Tack för grattiset och Grattis själv. Jättebra jobbat nu är det bara att sikta på tvåan. Jättekul att det går så bra för er.

2009-09-14 @ 18:02:59
URL: http://www.kiasguidedog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0