Swoch!

Så var påsken förbi, och det är lika tråkigt varje gång.

Vi hade ia allafall två riktigt fina och soliga dagar uppe i stugan. Dakira var jätteduktig att åka släde i år, hon satt där i som en mallhoppa och förskte hålla kolla på vart husse och matte körde men hon satt fint kvar i släden med "farmor".
Renskinnen då? Hådå, det gick suveränt. Hon tyckte dock inte om när man bar på det, men att sitta och ligga på det gick bara bra.


På Fredag efter att jag har slutat jobba så kör vi upp till stugan igen och stannar där tills på Onsdag och jag har minsann sett att det ska bli finväre.

Hon är inne i nån period nu när hon äter dåligt, jag blir galen på dessa perioder! Men jag blandar ner lite oxkött från Pedigree så går det oftast ner ändå. Är det nån som vet vart jag kan köpa köttkross istället för att köpa burkkött?! Jag känner att jag vill ge henne lite nyttigare kött än det som finns på burk och som man kan frysa ner.

Jag har tagit sjukt lite bilder från i påskas men ska försöka ta lite fler nu när vi åker upp igen. Jag lägger ju iof upp bilder på facebook, men det är ju som lite trevlig att lägga in några här med :)

Nu ska jag ge mig för denna gång.!


Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Hera

Köttkross brukade jag köpa av Britt å Frank...men det va ju ett tag sen...

2010-04-09 @ 11:16:48
URL: http://hera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0