Den är slut

Huvva så tragiskt men nu är semestern. Idag var första dagen men jag har hellre semester :)

De två första veckorna var vi i Norge i stugan och av 15 dagars vistelse där så kanske det var 4 dagars sol och resten var det regn eller mulet. Fisken va inte ens på hugget i år..å vi som ville ta dom stora grabbarna :) Nåja, det kommer ju ett nästa år som vi får ta dom på.
Efter dessa två veckor körde vi till stugan som ligger vid Tärna och vi fick lite bättre väder och lite mer fisk.

Den sista en och halva semesterveckan som jag har haft har vädret varit mycket bättre och varmare men badat har jag inte gjort :)
Dakira tycker att det är skönt att få svalka sig men ha inte velat simma. Hon kan men hon ha inte velat men NU när vi kastar ut ex en pinne och om vi eggar henne lite så simmar hon. Hon blir nog den malligaste Beauceronen ögat har skådat när hon kommer upp ur vattnet med en riktigt härlig blöt pinne! Eftersom jag inte kan gå så mycket med henne så försöker jag få henne att springa i vattnet och få fina muskler på det sättet. Men snart är det över och jag kan ta långa härliga promenader igen, längar.


Jag kan försöka lägga in de få bilder som blev tagna från semestern...om jag hittar kameran dvs.

Nu vankas det nybakt blåbärspaj.

Hade!!!

//J och Dakira


Kommentarer
Postat av: Eva

Åh vad härligt ni verkar ha haft det ändå:) Kasta du bollen i vattnet så simmar hon säkert glatt:) Blåbärspaj...MMMmmmmmm Ta det nu lugnt innan bebisen kommer!! MH kan du göra i vår om du inte orkar göra det nu för magens skull!

2010-08-18 @ 21:12:08
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0