Kallt är nog bara förnamnet.

Och det är inte bara kallt här i Norrland utan neröver är det också kallt. Det tycker jag gott att ni kan ha ;) Haha
Säga vad man vill men när det är så här kallt så är det väldigt fint ute och det är väl ett pluss i kanten kanske?

Nyår var (precis som förra året) problemfritt. Lilla Embla som är 6 månader brydde sig inte ett dugg hon heller, duktiga hundar!

Tänkte inte skriva så mycket mer utan jag lägger in lite bilder istället från dagens iskalla promenad.

Har ni några förslag om vad hemsidan ska heta?

Frostig Beauceron


Spåret i skogen bakom huset


Race efter bajsning = Bajsrace :)


Hon är fin mitt hjärta


Kallt


Allt frös, mitt hår, mössa, jacka och skoterbyxorna


Kallt om tassen



Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: annett

gubben gnäller om att våran kyla biter hårdare än den i fjällen..men och andra sidan vill han ju ha snö så han kan åka skidor ..så det får han nog ta :))

Har inga bra namnförslag på hemsidan:( men du löser nog det..är lilla Embla en ny fam. medlem kan du ju använda lite av er alla Jekibla kanske :))

2010-01-06 @ 20:01:52
Postat av: Jenny

Haha, ja det kan nog stämma. Men vi har det kallare mkt oftare ;)



Ja jag får klura på namn ett tag till. Lilla Embla är min mammas och hennes sambos kanintax som de ska använda till jakt. Så du kan ju förstå storleks skillanden mellan hon och Dakira, men de leker helt obehindrat :)

2010-01-07 @ 09:08:11
URL: http://amrenofredriksson.blogg.se/
Postat av: Marita

Varför inte bara döpa den till Dakira eller Dakira & Jag.

2010-01-08 @ 07:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0