ops

Nu är det länge sen (igen) jag skrev här. Försöker verkligen att komma ihåg vilket är svårt :)
Funderar fortfarande på hemsida där det lättare ska va att uppdatera.

Nu är det kalla vädret här igen, -25 har vi idag och snö har det kommit gott om nu i veckan. Media har varnat om detta men det tyckts som att halva Sverige har kört av vägen på ett eller annat vis och det blir ett väldans hysteri. Tur att min gamgolf går som på räls då :)

Dakira har blivit väldigt hussig nu när jag aldrig är hemma på dagarna, känns lite konstig faktiskt för hon har ju alltid varit väldigt mattig av sig. Nu vet jag hur det känns att bli utbytt :) När det blir varmare väder och jag blir bra i foten så ska vi börja åka skidor igen och träna gärnet på LK2. 
Det är rätt intressant att se vilka relationer hon har med mig och med husse. Husse är mest lekkamraten (dock är han väldigt duktig nu att vara bestämt..och tro mig, jag har tjatat på han)och jag är den som tränar och bestämmer hemma. Jag är alltså den som har det första rösträtten hemma ;)

Hur som haver så lossar Dakira multum med päls och kommer nog snart att komma i löpen, hoppas bara att hon gör bort löpen innan det blir dax att vara i stugan. Hon ser numera ut som en gris fast med väldigt långa ben.

På Onsdag så blir hon 2 år och damn vad tiden går fort, helt otroligt. Tycker att det var nyss vi hämtade henne i Hjortkvarn men nu är hon stora damen. Så jag vill passa på att gratta Syskonen i D-kullen ifall att jag inte kommer att uppdatera då. GRATTIS på er :)


Hade!!!

/J och Dakira



  

Kommentarer
Postat av: annett

Jisses blir de små liven redan 2 år ..vad tusan tog den tiden vägen =)) Jo du måste nog skaffa dig hemsida ;) så jag kan följa era hyss...annars får du ha FB och logga lite där då och då. Det där med husse och mattig verkar konstigt..jag är den "elaka" men också gosiga..husse kör träning och lek..och han verkar tycka båda är lika bra..för han tyr sig inte till någon speciellt..så jag tror inte att det hjälper om husse blir mer bestämd ;))

Ha det gott i snövädret...hoppas Dakira är lika lycklig över det som Dino

2010-01-29 @ 16:25:55
Postat av: Wenche & D`aran

Hei søster Dakira og matte Jenny!

Gratulerer med dagen!!!

Har allerede spist en veldig god frokost og i kveld blir det kake - ja,i dag skal det feires!

Her har vi snøstorm i dag og kaldt har det vært siden jul.

Jeg elsker snø men nå ser vi fram mot vår og varmere dager.

Ha en kjempefin dag!

Beauceronklem fra D`aran & Wenche

2010-02-03 @ 12:37:17
URL: http://daran.briva.no
Postat av: Wenche & D`aran

Hei søster Dakira og matte Jenny!

Gratulerer med dagen!!!

Har allerede spist en kjempegod frokost og i kveld blir det kake - i dag skal det feires!

Her er det snøstorm og kaldt har det vært siden jul.

Jeg elsker snø men nå gleder vi oss til vår og varmere dager.

Ha en kjempefin dag!

Beauceronklem

D`aran & Wenche

2010-02-03 @ 13:22:34
URL: http://daran.briva.no
Postat av: Wenche & D`aran

Hei søster Dakira og matte Jenny!

Vi prøvde å sende dere en hilsen tidligere i dag men kom visst ikke gjennom, så vi prøver igjen:

Gratulerer med dagen!!!

Her er det snøstorm i dag og kaldt har det vært siden jul. Selv om jeg elsker snø så gleder vi oss nå til våren og varmere dager.

Ha en kjempefin dag!

Beauceronklem fra D`aran & Wenche

2010-02-03 @ 18:01:38
URL: http://daran.briva.no
Postat av: annett

glömde igår ..f`låt syrran men matte gav mig ett märgben och då var det såå gott..men grattis på 2 års dagen och hoppas du hade en lika god dag som jag ;) Matte och husse passar på att hälsa också till dig och din familj

ha det så bra och hoppas vi syns ... vill busa lite ;)

2010-02-04 @ 16:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0